onsdag 22 juli 2009

Myskväll!

Igårkväll var Alva ganska trött efter att ha varit vaken ganska mycket på dagen. Vi nattade Alva redan vid 21.00 och vi lyckades få henne att somna bums!

Peter skickade jag iväg till Maxi för att handla kvällsmat :)
Det blev ruccolasallad, parmesanost, pinjenötter, olivolja, pressad citron, svartpeppar, flingsalt, bresaolaskinka och bröd!
(Bresaolaskinkan hade "kort" datum, går ut om 2 veckor!!!, så ett paket kostade bara 15 kr!!!!! Fynd! Peter tog 4 paket).
Vi tittade lite på TV och Peter tog ett glas vin. Jag satt i mina nya blommiga mysleggings från Vila för 49,95 kr!
Nu har jag bara 4 kg kvar att gå ner :)
Jag har nog aldrig haft så smala ben och liten rumpa som jag har nu, känns det som, hurra!!!
Det är jag värd efter att ha haft värsta tjocka gravidmagen och mått skit!
To m fötterna är smala igen!!!


Efter maten gick vi också och la oss, och jag somnade ovaggad på Peters arm.
Mysigt!

Alva är världens snällaste!!!!!
Min Alv!
<3<3<3

5 kommentarer:

fru olin sa...

snygg bild! den har du fixat i picknick va?
det där med "kort" datum kan man fynda ordentligt på! MAxi va??? haha,jag har ju också gjort riktiga fynd där!

johanna sa...

Å SÅ HIMLA SÖT HON ÄR ER ALV. fin fina leggings du köpit, superfint med svarta, är sugen på att köpa dom med nu när jag ser dina! men d finns nog inga kvar nu! och visst var dom sköna! =)

akiz sa...

Fru Olin:
Ja, Peter och jag lekte lite i picknick. Peter förstod lite mer än jag, så nu kan vi exprimentera :)

Johanna: jo det fanns kvar, jag köpte dem igår... men nu var det nog bara L kvar.... Jag hade velat ha sånna som du oxå....
Tack för tipset!

Tina sa...

Mys mys :)

Nettis_75 sa...

Hon är så söt lilla Alva!!! Usch vad jag längtar efter henne när jag inte får träffa henne varje dag.. Jag tror jag flyttar in hos er... Ni har väl plats i nya lägenheten för oss också? ;)

Är så avis på dig som lyckats gå ned nästan allt på bara 2 veckor... Själv har jag 13 kg kvar... SUCK!!!!