söndag 19 juli 2009

Fynd!

Idag hade jag lite egentid och gick och shoppade lite nytt till Alva på Lindex. Jag fick en hel kasse med babykläder för bara 53 kr, eftersom att jag hade rabattkuponger och är klubbmedlem där.
Jag hittade även ett par skor till mig själv, för fyndpriset 114 kr på coop, då mina andra är helt utslitna efter graviditeten.


Nytt till Alva. De två dressarna har hon fått av sin farmor och farfar då vi var i Borgholm i torsdags, resten har jag fyndat.
Hittade även två par små skor till Alva. Ett par rosa med Heffaklumpen på för 15 kr i Borgholm och ett par vita för 49 kr på Lindex. Fast med kupongen blev det ytterligare halva priset!
Sedan handlade jag lite på Maxi. Köpte bl a två paket blöjor för bara 30 kr eftersom att jag hade rabattkuponger på det också. Man fick massor av rabattkuponger i gåvokassarna man fick på BB. Perfekt!!

Inga kommentarer: