måndag 13 juli 2009

Alva flyttar in i stua!

Igår var jag ännu något bättre, så jag och Peter beslutade oss för att åka till stua med Alva.

Alva i bilen på väg till stua. Mormor Sonja har stickat den fina, blå koftan med hjärtanknappar på.

Alva får ha sina innetofflor vid våra :)

En liten tandborste damp också ner vid våra. Men den behövs ju dock inte ännu :)
Lite såpbubblor att blåsa med i vinden vid stua kom också på plats.

Badrumsskåpet är fyllt med babyprylar.

Efter lite mat var det mysigt att ligga på pappas axel och rapa och kika runt i stua.

Sedan var det dax att sova igen, Alvas favoritsyssla.
Peter grillade lite till lunch och sedan körde vi hem till Kalmar igen.
En mysig dag med min Tjorv i stua!

2 kommentarer:

Nettis sa...

Så mysigt ni verkar ha haft det. Men invigde hon inte sin säng (mjöltråget)??

akiz sa...

nej, jag ville ha henne hos mig :)