torsdag 30 juli 2009

Hemmadag!

Idag har jag och Alva hållt oss hemma hela dagen. Så himla skönt att bara ta det lugnt och inte ha något inplanerat. Inga BVC-besök eller läkarundersökningar eller fototider att hålla ordning på.

Idag kom Mellan och Silas hit på lite fika och för att hälsa på lilla Alven.
Alva fick en jättefin body och en jättesöt jeansklänning av dem, tack så hemskt mycket!!!
Vi fikade och pratade och tittade på bilder från BB.
Jag tror jag skrämde dem reält med min skräckhistoria, hahaha!! :)
Men det behöver ju inte vara så hemskt för alla!!!

När de hade gått gick jag och la mig i soffan hos Alva och somnade.
Peter har varit iväg i eftermiddag och hjälpt Fia och Roy med flytten.
När Peter kom hem tog jag Alva i vagnen och gick och hyrde en film. Vi håller på att kolla på Wallanderfilmerna. Ikväll blir det "Kuriren".
Jag tog även en promenad förbi Fia och Roy för att hälsa lite och för att kolla in den nya lägenheten. Jättefin var den och den kommer bli ännu finare när de får nya tapeter och golv!

Nu ska jag mata mitt vilddjur. Imorgon ska vi till stua och ha en liten sommarfest med Peters familj som tack för hjälpen med all renovering!

Nattinatti!!!

Inga kommentarer: