söndag 16 mars 2008

Upp och hoppa!

Upp och hoppa ligg inte och dra dig!!!

Jag har spelat låten flera gånger sen kl 07.30, jag vaknade i ottan, kände mig ensam och ville att Peter skulle vakna.
Vid kl 10.30 fick jag upp ögonen på pappsen och höjde volymen på "upp och hoppa"!
Han var sådär måttligt nöjd.

Nu har jag hängt om mitt påskpynt lite och så har jag bryggt en kopp kaffe med kardemumma och kanelpulver i filtret (Michelle tipsar), blev super gott.

Har suttit på sängkanten och tjatat vett i pappsen en stund också. Jag behöver komma ut och rastas i vårsolen.
Jag är som en kalv om våren.
Nu har jag tjatat på honom i ca en timme att jag vill ut och söndagsåka, dessutom behöver jag en verktygslåda till mina verktyg.

Tydligen ska vi köpa falukorv idag också.....

1 kommentar:

Wicke sa...

så Akiz, nu har wicke börjat med egen blogg igen:) Bara för dig (nästan) :)