måndag 24 mars 2008

Påskhelgen!

Nu är det sista dagen på påskledigheten.
Idag har jag städat bort påskdammet och varit jätte duktig husmor. Igår var jag mindre duktig. Var rysligt sliten efter påskaftons bravader på krogen med E. Det var kul att träffa henne igen!
Vi satt och pratade över två flaskor vin och sedan gick vi ut på krogen och partade loss.
Träffade massa kompisar som jag inte träffat på länge, påsken är ju en riktig hemvändarhelg!
Tidigare på dagen på påskafton var vi hos mamma och pappa på middag. Oliver och farmor var också med. Vi letade påskägg och åt gott.

Igår var vi på middag hos Virva och Tage. Fia och Isak åker ju tillbaka till Norge igen, så vi hade en familjemiddag.
Trött som jag var efter krogbesöket, så hade jag inte orkat sminka mig, men det fixade min väninna Roppin så fint! Jag låg i soffan och han sminkade mig så fiiiiint!
På kvällen var vi hemma hos Robin och Johanna på film och ostbricka.
Idag blir det Ikea en runda, eftersom vi missade det igår :)











Inga kommentarer: