torsdag 27 mars 2008

Släng dig i väggen Tjorven!



Haha, jag måste bara berätta vad Peter kallade mig för igår!

Jag har så mycket snoooo i min näsa som rinner nu när jag är förkyld, och då ligger jag och snurvlar som en tok i sängen när vi ska sova.
Vi ligger tysta och föröker sova, och det enda man hör är mitt snorande, varpå Peter kläcker ur sig:

-Åhh, Snorven!!!!!

Snorven!, Jag börjar juh såklart att asgarva! Så så gick det med det försöket att somna!
Sen ligger jag och snorar hela natten, och mitt i natten tänker jag på vad han kallade mig, och börjar fnissa lite tyst igen i min ensamhet.

Ska nog försöka att somna till tonerna av SnorLeif inatt! Haha!
Släng dig i väggen Tjorven, här kommer Snorven!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ryck upp dig nu snorven och ta med dig Båtsman och dra till Snorkråkan. (eller Saltkråkan)...

Anonym sa...

hahahahahahahahaha!!!