onsdag 12 mars 2008

Sorg och frullefrallor!



Doris är död, Glufsen har ätit upp henne. Egentligen var det Lille dutte/ Liten jag som blev kollijox, men jag gillar namnet så mycket, så den näst minsta bebisen fick ärva namnet och så stök vi Doris!
Är faktiskt lite ledsamt, men det är bra om några dör, elakt av mig, men vi kan inte ha 10 fullvuxna pirayor i vårt akvarium, de kommer inte att få plats.
Vi köpte ju ett stim på 10 just för att de faktiskt äter upp varandra, för att få ett lagom stim kvar sedan.
Men jag sörjer ändå!
Ska strax iväg på ett möte med "fröken klok", och därför är jag uppe i ottan idag.
Blev sugen på frullefrallor till frukost, men har inte tid.
Det är en jädra jäsningsprocess inblandad i receptet, nej tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

Glufsen borde döpas om till Hannibal Lector efter "hannibal the cannibal" från när lammen tystnar!