lördag 15 mars 2008

Mera påskpynt!






Idag har jag inhandlat lite mera påskpynt på 2B Interior, på storgatan.
"Kycklingen PETER gul", design Cecilia Carlsson.
Jag har gått förbi den i skyltfönstret i flera dagar nu, och idag kunde jag inte låta bli att köpa den.
98 kr kostade den. Så söt men såå ful!
Nu har jag handlat påskpynt för nästan 300 kr......!!!!
De rika lever sitt liv :)
Det roliga var att det var Peter som upptäckte på kartongen då jag kom hem att den hette just "kycklingen PETER"! Haha, lite kul!
Andra gulliga påskfigurer av Cecilia Carlsson:
Finns på 2B Interior.
Vill ha!
Jag känner mig som en tant som köper påskpynt för mina pengar istället för kanske kläder eller skor. Men jag är ju också en tant! Snart 30. Gaaaaah!

Jag har pysslat lite med mitt gamla påskpynt också, och så har jag fyllt ett vinglas med dragéägg och satt i ett värmeljus.
Fint va!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha det var den fulaste jävla kycklingen jag har sett!!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.