fredag 12 juni 2009

Mås-te man vakna så tidigt?

Vaknade med måsarna idag, dvs innan tuppen. Jösses vad jag vänder på dygnet ibland.
Gick upp klockan 04.44 och satte mig vid datorn en stund för att jag inte kunde sova. Tiden bara rann iväg och snart kom Peter upp för att gå till Jobbet.
Med ögonen i kors skakar han på huvudet och tycker att det är helt galet att vara uppe så tidigt som jag är ibland.

Jag har redan hunnit blogga, skapa bebisar, och fixa massa poäng på Liberoklubben.
När Peter har pussat mig hej då, så går jag och gör frukost. Sedan fastnar jag åter igen vid datorn och poff så är klockan 10.00. Dax att fixa iordning sig lite.
Nettan ringer vid 11-tiden och undrar om jag har lust att komma och det har jag ju såklart lust med. Jag tar bussen dit och så gosar vi med Melina och dricker kaffe. Vi ringer efter mamma som också kommer förbi på en kopp......

.......och så var ännu en dag ihjälslagen. Yes!!!! Snart är det lördag och ännu en dag närmare BF!

2 kommentarer:

johanna sa...

haha du är galen, men trots du är uppe så tidigt så går dagarna fort d e bra d.
saknar min akiz idag =) men jag får väl låta andra njuta av din närvaro med =)

akiz sa...

Johanna, vilken tur att du fick en dos akiz igår tillslut!!! och jag fick min johannados!!! hurra!