onsdag 3 juni 2009

Bebissäng i stua!

Mamma och pappa har en gammal trälåda hemma som jag tänkte att jag kunde ha som bebissäng i stua. Igår ringde jag hem och frågade om jag fick låna den och det fick jag. Min snälla syster var hos mamma igår när jag ringde och hon lovade att ta med den hem till sig så att jag kunde få den idag på fikat. Syster hade skurat och gnott och gjort rent lådan och så hade hon fixat med ett stort, mjukt täcke i den som en madrass. Det blev ju hur bra som helst! Tack snälla syster för hjälpen och tack mamma och pappa för att vi får låna den.
Jag bäddade den med lakan, kudde och täcke och som pricken över i:et satte jag en brun nalle vid huvudändan. Jag blev så nöjd med vad vi åstadkommit. Hoppas Peter gillar den lika mycket som jag gör. För detta är Juniors/Junias blivande säng i stua!




3 kommentarer:

johanna o bebban sa...

ååh va bra det blev så himla mysigt gulligt! =)
tack för en mysig dag akiz o junoir/junia!!!

Nettis_75 sa...

Så fin den blev med lakan i! Du kanske inte behöver köpa något spjälskydd att klä sidorna med. Den är ju bra som den är.

akiz sa...

näpp det blir inget spjälskydd... det blev bra ändå och mjukt..tack för hjälpen syster