söndag 28 juni 2009

7-årsmiddagen.

Vid klockan 19.00-tiden hade vi bokat ett bord på Ernesto. Jag älskar deras stenugnsbakade pizzor, så det var dit Peter tog mig igårkväll. Vi bestämde oss för att sitta ute istället för det var ju en så fin kväll. Peter fick lov att ta ett glas vin till maten och jag beställde cocacola light, min cravingdricka.

Peter beställde en kötträtt och jag tog såklart en pizza med svamp, skinka, kronärtskocka och oliver på. Åh, det var det godaste jag ätit på länge, jag blev så himla glad att det var dit vi gick.
Förrätt och efterrätt orkade vi inte med. Peter stod för kalaset och efter middagen åkte vi hem till min syster och lånade ett par filmer, sedan åkte vi hem och tog på oss myskläder, drack äpplemust och åt vattenmelon i soffan till en film på projektorn.






Vilken underbar dag och kväll vi har haft. Vi borde fira 7 år oftare!!!! :)
Ingen bebis ville dock ut, så den bästa presenten blev aldrig.
Men imorgon har Peter namnsdag, Peter, då kanske den vill komma ut, på sitt utsatta BF-datum, som namnsdagspresent istället!! :)
Den som lever får se............

Inga kommentarer: