tisdag 30 juni 2009

Akiz uppdaterar.

Nu har jag fått komma hem för att sova, men ska tillbaka till förlossningen imorgon igen för kontroll. Mina värden är bra igen!
Tack för alla fina kommentarer och sms, men jag orkar inte svara just nu, är så trött, ledsen och slut.
Har haft så ont utan resultat, men nu ser det ju ljusare ut. De har lovat mig bebis till helgen (eftersom att man inte får gå gravid längre än max 3 dagar efter vattenavgång).
Ellerhur?! Jag tror inte på någonting längre. Jag vet ju att den kommer snart men det gör så ont och jag är så trött, så jag förstår inte hur jag ska orka med så mycket till nu.

Önskar så att förlossningen sätter igång av sig självt, för att bli igångsatt med dropp ska tydligen vara väldigt intensivt och jobbigt.
Jag har ju ont som det är (och värre kommer det att bli), men jag har vissa längre uppehåll utan värkar, för att de sedan ska dra igång på nytt igen.

God natt världen, återkommer när jag är färdig, för jag orkar inte blogga mer just nu.
Ni får hålla utkik på webbisar helt enkelt.
Tack för att ni är så fina och tänker på mig!!!!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

tänker på dig!!!!! Kram / Helena och Ebba

Anonym sa...

Vi tänker på dig också gumman och på pappa peter som förmodligen är ganska spänd just nu. Du är duktig gumman! Vi hörs snart:) Kram Annika

Anonym sa...

Tänker på dig jag förstår att du är orolig och trött och spänd men snart är det över samla nu krafter och kämpa på kram kram Leniz

Lena K sa...

Tänker på dig!
Tur att syster är snäll och uppdaterar sin egen och din blogg!
Ha de' så bra du (ni) kan!
Kram Lena K

räkan sa...

Snart gumman kommer du glömma hur jobbigt allt varit. Tänker på dig, kramisar

Mella sa...

Lycka till gumman! Jag är säker på att allt kommer gå jättebra, men jag förstår om det är jobbigt med all värk och väntan. Försök tänka på vilken fin belöning ni snart kommer att få :) Kram, kram

Malin Unger ( fd Svensson ) sa...

En styrke kram från en trogen läsare
Kram

Lena sa...

Nu spricker vi snart av längtan och nyfikenhet!!! Har bebben kommit ännu?!?!?! Vi håller alla tummar! Kramar Lena & co

Malin Unger ( fd Svensson ) sa...

Såg på Nettans blogg att det äntligen är över. Bra kämpat! Massor av gratulations kramar till lill tjejen ;)