måndag 8 juni 2009

Söndagen.

Igår, söndag, åkte jag och Peter till Ikea för att köpa en byrå som vi har tittat på innan. Vi lånade ett släp på Ikea och passade då också på att hämta min 1.20-säng hos mamma och pappa. Mamma och pappa följde med oss till stua och hjälpte oss att bära in sängen och byrån. Vi drack lite kaffe ute i solen och sedan åkte mamma och pappa hem igen. Peter började med att skruva ihop byrån och jag hjälpte till lite med lådorna. Den blev jättebra och passade verkligen in i lilla hallen.
Junior/Junia fick såklart också en liten present som vanligt då vi är på Ikea. Den här gången blev det en liten nalle med ett hjärta på byxorna. Så söt!



Sängen (madrassen) är på plats på loftet. Nu ska den bara bäddas lite fint.

2 kommentarer:

sara sa...

Säger som vanligt...vad mysigt:) Ni håller på att "boa" för fullt i stua :) Men som sagt det är ju vår deal att du krystar o jag håller igen lr så krystar du av bara den så dom kommer ut snart...längtar ju efter bäääs o junior/junia :) KRAM VÄNNEN

akiz sa...

javisst, vi boar för fullt...

jag trycker och trycker men bebis vill inte ut..... så knip lite så trycker jag lite till....
Vår deal måste fungera :)