måndag 29 juni 2009

Nu är det klart!

Vi har just skrivit på kontraktet, den 1/10 -09 flyttar vi till Ängö!!!
Hej då Malmen och dess dumma, dumma studenter! :P

Värkarna har varit ganska regelbundna idag, men istället för morgonens 7 minuter har de idag legat på ca 15 minuter mellan varje värk och sammandragning. Men annars är läget oförändrat.
Men jag måste stanna upp nu när en värk kommer.
Men det kan fortfarande ta tid innan förlossningen sätter igång. Flera dagar har jag läst.
Imorgon är en ny dag!
-------------------------------------------------------------
Idag har jag varit hemma hos min syster och suttit en stund i solen, varvat med skuggan.
Fötterna svullar upp direkt då det är varmt ute, så nu sitter man här med korvfötter igen.
På eftermiddagen var jag med Syster och Melina på BVC. Melina skulle vägas och mätas och hon utvecklas precis som hon ska.
Jag fick även se när Melina fick smakportioner hemma idag. Hon var jättesöt när hon smaskade i sig maten och kladdig blev hon också, den lilla sötnosen.
Gud vad tiden går fort, hon är redan 4 månader!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå den överskriften kan du inte ha jag trodde att junior hade tittat ut fy skäms på dig. men grattis hela familjen till den nya lägenheten kram Leniz

akiz sa...

Hahahahaha, jag visste att någon skulle reagera på den överskriften... hihi, kan junior busa så kan jag ;)

Tina sa...

Reagerade också på det :p