måndag 15 juni 2009

Söndag.

Igår var det fint väder, så jag, Peter, Virva och Tage tog en promenad ner till hamnen. Fia kom också och mötte upp oss. Efter promenaden skulle jag och Peter till stua, och de andra förljde med. Virva kokade en finsk korvgryta och bjöd på till lunch, vi solade och Peter passade på att klippa gräset.

Det är så skönt att kunna fly från stan ibland och få komma ut till landet där det är så himla rofyllt.
Vi trivs så bra i stua och längtar tills Junior/Junia vill komma ut så att vi kan vara där tillsammans hela vår lilla familj.

Jag har inte känt något efter att proppen gick igår. Inte mer än lite molande "mensvärk", tryck neråt och lite småkrämpor. Inga värkar på G ännu iallafall. Och alla tror att nu är det dax bara för att proppen gått. Men jag vet att det fortfarande kan dröja, det bildas ny propp och man kan to m gå över tiden fast den har börjat gå.
Så jag fortsätter att räkna ner dagarna!

Inga kommentarer: