lördag 14 november 2009

Tomt hemma!

Alva är hos sin farmor och farfar idag, så att jag och Peter ska få vila oss riktigt ordentligt.
Det är så tyst och tomt här hemma och vi saknar vår lilla Alv, men oj, oj så himla skönt det är att bara få vila och se på film, sova och äta skräpmat i lugn och ro.
Tack snälla Virva och Tage för att ni tar så bra hand om min lilla Alv.
Jag avskyr att lämna bort henne, men jag vet att hon är i goda händer och att det är supernyttigt för mig och oss att få vara själva lite.
De skickar små bilder och meddelanden till oss lite då och då och det känns bra att få veta att allt går bra och att hon är "snäll" mot dem ;)
(Det var gulligt av er!)
Om ett tag ska vi hämta hem henne och då ska jag ha pusskalas med min Alving igen!
/Hönsmor

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni vet att vi gör det så gärna .....ni behöver bara fråga så kommer vi...annat var det på min tid.Så synd för finns det nåt bättre än dom små liven? farmor