måndag 16 november 2009

Sjukling!

En liten sjukling har jag här hemma idag! Alven har åkt på sin första förkylning.
Hon snorar, nyser och hostar men hon är nästan lika glad för det.
Dock vaknade hon och var jätteledsen i morse efter en knölig natt!
Jag har knappt sovit inatt, vaknat en gång i timmen sedan vi gick och la oss vid 22.00 igår och har nappat ock klappat.

Provade nässugen som jag köpte på apoteket och den var superbra OM hon bara hade velat ligga stilla!!!! Lite snor fick jag ut iallafall.
Lite alvedon fick hon också och nu verkar hon piggare igen!

Nu längtar vi efter pappa jättemycket!

Pappa kom hem, för vi längtar efter dig.......

5 kommentarer:

johanna sa...

stackars lilla alven, krya på dig. och stackars mamma-karin ! puss

tina sa...

Stackars lilla alven hoppas hon snart blir frisk igen,inget roligt alls och ha små sjuklingar hemma.Kray på dig

sara sa...

Stackrs sötnosen...smitta jag henne:( ???? Haha, han e rolig peter! kramen

Anonym sa...

KRYA PÅ DIG ALVEN /FARMOR

Nettis_75 sa...

Hoppas mosters lilla gull mår bättre nu! Har tänkt på lilla Alva hela dagen... På dig med vännen!!! Saknar!!!!