tisdag 6 maj 2008

Ute och surfar!

Idag slutade jag klockan 14.00, och snabbt som ögat cycklade jag hem, bytte om, tog fram solstolen och startade Lillebror och drog ut i solen.
Jag sitter nu på gräsmattan utanför vår lägenhet, och tänka sig att det trådlösa modemet räcker ända ner hit....

Jippi, nu kan jag sitta och sola och surfa samtidigt!!
Solen strålar över min vita kropp och gräset killar mina barfotarfötter.
Det är sommar på riktigt nu!!!!
Jag vet att vädret kan växla, att det snabbt kan bli sämre igen, men det struntar jag i, det är sommar just, precis nu.
Aj, något bet mig.... En mygga!!!
Gaaaaaaaaaaaaaah, en geting surrar runt omkring mig.......
Men det gör inget, det är ju sommar för böfvelen!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh va härligt du har det! lyllo dig puss

Anonym sa...

Härligt det lät! Sommartider:)