torsdag 29 maj 2008

Skepp och hoj!

Igår var det en alldeles fantastisk dag, solen sken och det var tokigt varmt ute.
Jag slutade klockan 14.00 så jag och en kompis gick till Thai Silk för att luncha på uteserveringen och snacka goja.
På kvällen åkte vi ut med båten en runda jag, Peter, Joson och Robin.

Peter har ju båten här i Kalmar nu, så det är bara till att dra ut på havet när man vill nu.
Skepp och hoj!!!
Kapten Krok och Båtsman.

Sjöjungfrun Akiz.



Titanic!


Vi passade på att fiska lite efter näbbgäddor.... men de nappade dåligt.




Joson blev trötter....





Vacker utsikt över Kalmarstad från under Ölandsbron.


Peters båt. Så fin!!


Båtplatsen.



Båtbryggan.




Det är kallt att vara ute på havet i två timmar, så kallt att man frös ända in till skelettet.
Trodde aldrig att jag skulle tina upp igen.
Men efter en god spagetti-och-köttfärssåsmiddag, som Joson och Robin bjöd på så blev jag varm igen!!

Inga kommentarer: