söndag 11 maj 2008

Hetsjakt på bästa låten!



Igår fick jag en låt på hjärnan, jag visste precis hur den gick men kunde bara inte komma på vem som sjöng den och vad låten hette.
Jag frågade alla som kom i min väg, men utan resultat.
Min syster letade bland sina cd-skivor, för hon visste att hon hade den någonstans.
Då kom jag på den briljanta idén att ringa min kära vän och svägerska Fian, och hon och C startade en hetsjakt efter låten, för min skull... Älskade vänner!!!!

Inatt fick jag ett inläst meddelande från dem på min mobil och de spelade låten i bakgrunden.....
Nu sitter jag här och njuter av rösten och tonerna med "Ten Sharp-YOU" !!

Det roligaste var att den stått i min bokhylla hela tiden, den fanns med på skivan "Radio City Lovesongs", men hur skulle jag veta, när jag inte visste?

Inga kommentarer: