onsdag 21 maj 2008

Hänger ut Robin!

Idag har Robin jobbat, sen kom han in till mitt jobb för att möta Johanna, för att sedan dra vidare någon annanstans vilket jag tyvärr inte vet. Men hade jag vetat det så hade jag skrivit det också!!!

Robin har två chiliväxer hemma som han sköter som om det var hans barn.
Robin ska komma hem till oss i morgon med Johanna och vi ska se melodifestivalen och äta mat.
Robin kommer förmodligen att ta en öl eller ett glas vin då också eftersom han idag jublat över att vi ska bjuda dem på mat.
Robin är en tjorv

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack hjärtat:) He he..a får ligga i en skrub så e det bara att ta fram mig när du behöver mig..he he, det där lät ju sådär va:) Kunde ni ses på lördag? Har Johanna pratat me er? KRAM

Anonym sa...

hej, vi e tyvärr borta på kalas heeela dan... så vi ska inte vara med...:( kram