måndag 5 maj 2008

Panik i köket!




I torsdags var Peter och Lenny iväg och fiskade. Fru Eva Olin har ju bloggat om deras galna fiskedag med intrasslade linor och drag i träden, så inte trodde väl jag att Peter skulle komma hem med någon fisk den dagen efter de rapporter som jag fått från Eva.
Men det var just vad som hände!
En stor, äcklig, jävla fisk av något slag (tydligen en fin fisk) kommer han indragandes med och lägger på diskbänken, MIN diskbänk!!!
Fy fan!!!!
Han jagade mig dessutom med fisken.
Jag svor då dyrt och heligt att om jag bara så lite som hittade ett endaste litet blodstänk i köket efter att han rensat klart monstret, så skulle det bli kollijox av Peter, det lovade jag!!!
Men jag kunde inte låta bli att ta kort på monstret:)
.......Sedan ringde jag till mamma och skvallrade att Peter lagt fisk på min diskbänk och att han försökte tvinga i mig fisk till middag!!
Som tur var slapp jag äcklig fisk till middag, men nu ligger monstret i MIN frys i en Ica-kasse istället!
HUA!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där ser ut som en smaskig regnbåge. Jag som inte ens gillar fisk hade faktiskt kunnat testa den.

Anonym sa...

regnbåge, lax, öring, skitsamma, fisk smakar fisk å fisk är äcklig mat!!!!!