tisdag 20 maj 2008

Lägenhet sökes!

Vi behöver en större lägenhet, en trea eller fyra i centrala Kalmar, säg till mig om ni vet någon!

Vi letar fortfarande hus men eftersom det inte är prisvänliga priser så funderar vi på en större lägenhet istället och sen kanske köpa en sommarstuga.

Idag har jag gjort intresseanmälningar hos olika fastighetsbolag. Det tar tid att fylla i allt. Phu!!!
Slängde i mig en låda pyttipanna mellan raderna och Peter håller på för fullt med att sälja grejer på Blocket, vi kommer bli rika!!! Haha!

Igår var jag och M ute och powerwalkade och jag tror det blir en liten runda ikväll också faktiskt, om jag bara blir klar någon gång!
Tiden räcker inte till!!

12 kommentarer:

Mella sa...

M - är det jag det? Tror jag ska börja kalla mig för det ;)

Anonym sa...

ja det är du! vill inte uppge massa namn utan att fråga :)

Anonym sa...

Hej A och M, det är R. Jag kan förstå om du inte vill lägga upp efternamn, men förnamn för fan. Skärpning! Hälsa P. Vi ses hos V och T nästa helg.

Anonym sa...

R du har helt fel, med respekt av andra människor så hänger man inte ut folk i bloggar!!!det är en oskriven lag!!!

Anonym sa...

Ja, för att hänga ut någon för att varit ute och promenerat med dig vill man ju inte göra. Personen i fråga kan ta illa upp.

Som om din blogg ofta får besök av människor utomsocknes, eller som någon ens tänker på vilka namn du skriver. Förresten, känner du många människor med helt unika namn?

Om vi gör en snabbsökning på "mella" i eniro får vi 284 träffar.

Är det för oss dina vänner du inte vill hänga ut att det är Mella du varit ute och gått med? Ska vi behöva gissa oss till vilket M-namn du har promenerat med?

Skärpning!

Anonym sa...

Du förstör hela innebörden av ordet att "hänga ut" någon. Jag kräver förbättring.

Anonym sa...

Hej :) kolla Kalmarhem,dom hur mycket som helst ute nu :) hoppas du är medlem där :S

Anonym sa...

bygg ett nytt hälsar johan:)
har johanna pratat med dig om helgen? Poss

Anonym sa...

R, du måste ha så tråkigt som ens orkar...
tänk om m hade sagt till nån kompis att hon var sjuk för att hon inte ville träffa den personen, å så skiver jag att jag varit ute å gått med m och hennes och hennes vän läser min blogg och ser det. då ligger m risigt till..
dammsug lite hemma ist för att sitta vid datorn hela tiden.haha

Mella sa...

Shit vad vissa gick igång. Akiz, det är ok att du presenterar mig som ditt promenadsällskap. Och Robin, finns det så många Mellor i landet? Tufft, trodde nästan att jag var ensam!

Mella sa...

Nu har jag gjort lite research. Mella verkar vara ett efternamn. Coolt! Jag ska döpa om mig. Till Gabriella Mella. Så Akizen, i fortsättningen kan du kalla mig för GM ;)

Anonym sa...

mella!
haha :) det är bara kul med kommentarer, jag brukar munhuggas med R så det är lugnt!!!
ok, det får bli GM i fortsättningen!!!

sara!
vi kan tyvärr inte komma på lördag, ska på kalas.
hoppas ni får trevligt ändå :)

Ina!
japp jag e medlem på kalmarhem, ska kolla där.
Tack.

Alla vänner!
I löv yo!