torsdag 8 maj 2008

Underbara dag!

Okey, då sitter man ute i gräset igen med Lillebror i knät. Underbara dag! Solen skiner, det är minst 100 grader ute idag!
Har fått lite färg på min vita, vita kropp, man ser faktiskt lite ränder efter bikinin.

Förmodligen så kommer jag aldrig mer att kunna bli brun igen, så vit som jag är i år. Jag ser DÖD ut.

Jag brukar ju alltid sola solarium för att få lite färg även på hösten och vintern, men jag har helt enkelt inte vågat sola solarium nu. Det är ju så himla, himla farligt!
Inte för att solen är så bra den heller, men lite färg måste man ju ha för att inte försvinna bort med snön.

Allt som är kul är farligt, allt som är gott är fett, allt som jag tycker är bra är dåligt.
Tänk om fisk kunde vara onyttigt och 1 kg lösgodis kunde vara sundt, då skulle jag bli lycklig!
Se här, vilket är godast av:

*Chips eller popcorn
*gräddglass eller isglass
*standardmjölk eller lättmjölk
*godis eller nötter
*drinkar eller rödvin
*pizza eller kycklingsallad
*kaka eller äpple

Visst, allt är gott, men det är alltid det fetaste som är godast!!!!
Vem kom på att det skulle vara så?
Den människan skulle jag behöva ta mig ett allvarligt snack med, jag skulle behöva ställa till med en liten scen helt enkelt!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

he he...så sant:) Mysigt att va ute i solen. en annan jobbar:/ kram

Anonym sa...

men se det positivt, du är frisk igen... puss gumman

Anonym sa...

ja ställ till en scen gör det nu. haha