torsdag 1 maj 2008

Jambalaya-Valborg!

Igår var Peter, jag, Virva och Tage-Taggen-Köttbullen hembjudna till Johanna och Robin på Valborgsmiddag.
Det vankades Jambalaya med ölkorv, smaskigt!
Dessutom hade de gjort världens godaste vitlöksbröd till!
Det var äcklig mat!

Sedan satt vi och pratade och drack vin och öl och lyssnade på musik.
Jag fick väl i mig lite väl mycket vin tror jag, för jag började se katter i hallen.
Lurigt. Johanna sa att hon nyst mycket på senaste tiden och hon är allergisk mot katter, så förmodligen hade jag rätt. Vi döpte katten till Tjoffsan. Haha.

Sedan gick vi hem och då insåg jag att jag behöver ett par nya skor, eftersom att alla mina vårskor har hög klack, dessutom fick jag skoskav.
En ursel Valborg :)

1 kommentar:

Anonym sa...

har inte sett till tjoffsan idag men hon dyker nog upp framåt kvällen