tisdag 8 april 2008

Strumpbyxor är nice!



Idag har jag shoppat svarta strumpbyxor med söm på nätet.
Jag har letat runt i hela stan, men har inte hittat några sånna någonstans.
Jag har frågat personalen i olika butiker, men de svarar bara:
- Nej tyvärr, det är många som frågar efter det, men tyvärr så har vi inte det!
Dah! Då kanske det vore smart att ta in ett lager då, eftersom det är så stor efterfrågan på dem...eller???!
Däremot hittade jag svarta NÄT-strumpbyxor med söm på Dynamite. Nice!
Jag tycker att det är väldigt elegant att ha det under en kjol eller en snygg klänning. Så det är inte till något snuuuusksyfte som jag köpt dem! Så det så!
Fast....... :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill me ha!!! NU

Anonym sa...

Snusktant!!

Anonym sa...

FAAAST DET TROR JAG ATT DET ÄR HIHI