söndag 27 april 2008

Söndag hos Sjöström-Lund!

Idag har jag och Peter rensat vårt förråd, och det behövdes verkligen!
Vi fyllde en hel bil med skrot som vi inte ska ha kvar.
Bra, nu kan vi köpa nya grejer att fylla ut de tomma ytorna med.

Idag ska vi som vanligt till Ikea en runda. Det är nästan obligatoriskt på en söndag.
Det vankas köttbullar tror jag, och en och en annan "bra-att-ha-sak".
Jag måste fixa lite inför morgondagen också.
Min lilla Amon begravs i morgon och jag ska försöka sjunga när syster kompar med gitarren.
Det blir "Tears in heaven" och "När löven faller".

Mamma och jag har valt blommor till begravningen. Det blev vita liljor och ljusrosa gerbera med lite annat limegrönt i gruppen.
Saknar min Amon och kan inte riktigt än förstå att hon verkligen är borta, på riktigt.
Det gör ont.

2 kommentarer:

Wicke sa...

Å vad duktiga ni har varit! :)

Ska tänka på dig imorgon vännen, skickar en massa telepatisk kärlek...<3
Skitjobbigt med begravningar, men de sätter ändå någonslags punkt och efteråt så kan man börja tänka på alla fina saker man delade tillsammans på ett annat sätt tror jag.
Stor kram

Anonym sa...

Taack!!! ängel, du är så söt å rar... puss på dig