torsdag 24 april 2008

Han högg mig!!


Härom dagen då jag och Peter skulle äta middag så stal jag som vanligt hans knäckemacka, den där lilla, sista, goda biten, den såkallade mumsbiten.
Då sa han att han skulle hugga mig med gaffeln nästa gång jag kom med mina små knubbiga korvfingrar.
Han börade att bre en ny knäckemacka, och då mumsbiten låg där efter en stund brevid hans tallrik tog jag sats igen, men då satt han där med gaffeln i högsta hugg och högg efter mig.
Jag drog undan handen och försökte igen, men hann inte, han HÖGG MIG!!!
Då blev jag skitförbannad och sa att sådär gör man minsann inte, sedan brast jag ut i gapflabb.
Då tyckte Peter att jag var schitzofren.

3 kommentarer:

Anonym sa...

trodde det var du som var bäst på att "gaffla" i ert förhållande? /klantigt gjort, sätt på ett plåster!

Anonym sa...

trodde det var du som var bäst på att "gaffla" i ert förhållande? /klantigt gjort, sätt på ett plåster!

Anonym sa...

hahahaha.....du e rolig du. godnatt