onsdag 9 april 2008

Nackstöd och rövato!



Eftersom jag sitter så mycket vid datorn, så måste man ha ett bra stöd bakom huvudet i soffan.
På Ikea hittade jag en så söt mjukis-Bulldog, "Bullens", så mjuk och gosig att jag bara var tvungen att köpa den. 79 kr, som hittat :)
Den är perfekt att ha bakom nacken.
--------------------------------------------------------------
Jag har fått ett nytt smeknamn av Peter.
"Jävla galning", heter jag nu!
Självklart säjer han det alltid med glimten i ögat.
--------------------------------------------------------------
Han är ganska söt min Peter.
Härom dagen stod jag och diskade i köket och då kommer Peter in med Gitarren i handen och går ner på knä och börjar spela....
-Shit!, han friar, tänkte jag, men nej då...
Han skulle bara spela lite, om kärringen som fått klåda i sitt rövato, för mig då jag diskade!
Haha!!
Han har blivit jätteduktig på gitarr nu. Han har lärt sig lite smått att "plocka" ackord nu också, så vilka låtar passar då inte bäst att öva till, om inte "Kärringen och myran" och "Köttbullelåten- Du får inte stoppa köttbullar i näsan Marcus"
------------------------------------------------------------------
Tråkigt, nu möblerar de om i lägenheten över oss....
Klockan är ju bara barnet, 23.30, så varför inte möblera om lite.
Är det inte fester i huset så är det ommöbleringar! Det kan inte vara lätt att vara student!
-------------------------------------------------------------------
Uppdatering:
Ja, och varför inte spika lite nu när klockan bara är 00.30!
(Oj, jag borde sova en sväng!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha ni är för roliga! nu ber jag i mina kvällsböner att ni ska få ett hus så kan ni ju inte bo möblera om mitt i natten dumma!

Anonym sa...

fick lite biatch i mig och ville gå upp och skälla på dem, men jag tyade inte karloskar!!!

Anonym sa...

men han sjunger ju falskt, din fula papps, då spelar det väl ingen roll att han kan spela gitarr, och det kanske är därför grannarna möblerar mitt i natta, för att ni ska fatta att det kommer oljud från er när papps tror han är en trubadur utan dess like... tänk på det!

Anonym sa...

fia, duvet, han sjunger alldeles fantalastiskt!!!!