måndag 28 april 2008

Gamla tanter är vi allihopa!

Jag och mina vänner börjar verkligen att bli riktigt gamla nu har jag märkt.

*Peter och jag går och lägger oss tiiiiidigt och så är jag uppe tiiiidigt på morgonen. Fattas bara att man har 40 nygräddade bullar klara innan kl 07.00.
*Wicke har senilsnören på sina glajor.
*Johanna och även jag, går på toaletten och kissar minst en gång per natt.
Robin sa att det är det bara gamla tanter och vi två som gör.
*Man börjar intressera sig för heminredning.
*Man väljer att köpa påskpynt ist för kläder.
*Man kollar sina kvitton, och om man hittar något som är fel, så kräver man tillbaka sina pengar, även att det bara gäller några få, ynka kronor.
*Man skriver till företag och gnäller på fel i produkten.
*Man klipper ut rabattkuponger och tar med sig till affären då man går och handlar.

OSV, OSV....

Känner ni igen er?????

5 kommentarer:

Anonym sa...

oh my goood, det är så sant vad har hänt eller jag menar när hände detta??!! hahahaha

Anonym sa...

nej inte alls, jag är ständigt ung.... inga gamling-fasoner på fru olin inte!

Wicke sa...

Senilsnören är tufft. Från och med NU.

Anonym sa...

Var ute o gick med mella idag och jag tror jag blev riktigt förbannad minst 3 gånger på all nedskräpning! jävla människor att förstöra vår vackra natur! mella sa att jag var en kärring...så jag får väl joina klubben då...men Akiz den dan du går klädd i påskpynt..då har det gått för långt!! puss

Anonym sa...

hahaha, carro, du e ju för undebar!!!!!!!!!!!