tisdag 1 april 2008

Kuliga kommentarer!!

Jag ska väl inte vara sämre jag då, än att blogga lite om kuliga kommentarer!

Ikväll då vi ätit, så råkade jag rapa lite försynt....
Då kläcker Peter ur sig:
-Ohhh, där lurade du allt röven på en fis!!

Jag bröt ihop fullständigt!!! Jag tjöt av skratt! (Men först var jag tvungen att tänka efter vad han menade..)
Han kommer alltid med så roliga kommentarer.
En dag med honom är som en videosbutiks alla komedier! Jag har alltid så roligt tillsammans med min älskling!

Vi åt varma mackor ikväll och jag kryddade på bra med oregano på mina.
-Gillar du oregano eller?, frågar Peter.
-Ja, vaddå?, undrar jag.
-Bra, för annars vore det synd, du har ju hela burken på din macka!

Det finns inga tårar kvar i mina ögon nu.... Jag har skrattat så jag gråtit slut alla tårar!!!

Dessutom har jag lurat Johanna idag att springa till Vero Moda vid 18.15 för att hämta gratis springbreakbiljetter åt alla.
Hon kutar dit, men allt är stängt och låst, varpå hon ringer mig och undrar vad hon ska göra nu?!
APRIL APRIL!!!
Haha, stackars Johanna fick springa ifrån jobbet, och hon som redan låg efter med stängningen. Men vi skrattade glatt åt det, och när jag var klar med min stängning så gick jag och hjälpte henne! Förlåt Johanna, men det var kul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och Björn Gustavsson sa: Om man bajsar typ 22-23 ggr/dag är det inte säkert man har diarré, är det mindre än en matsked räknas det fortfarande som en fis. Hoppas du ick massor av pengar tillbaka. Ses snart! Puss

Anonym sa...

haha, Björn är ju nästan lika rolig som Peter!