onsdag 6 februari 2008

Våga vägra bassilusker!

Åhh, suckas!!! Jag har ont i halsen. Det började med huvudvärk igår och nästäppa i morse, nu har jag ooooont i halsen. Jag vill inte bli sjuk. Vägrar, strejkar, tänker inte, accepterar icke och avböjer mig från en förkylning.

Nu behöver jag kuckelimuck-meducin.
Knaprar Ipren, Senega och sniffar Otrivin menthol. Det får man högst göra i 10 dagar, så nu är det bara 9 dagar kvar.

Ikväll är LOST tillbaka med en resumé. På onsdag börjar nya avsnitt igen. Jippijejja jippi, jippi joo! Det är ett år sedan serien tog ett säsongsuppehåll.

Det är ju inte världens bästa serie direkt, men jag har liksom fastnat och nu kan jag inte komma loss.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo. Det är världens bästa serie. Och där med basta. :)

Anonym sa...

Hej igen! Läste ditt hjärngympa-mail nyss. På det där med hur många F man såg så såg jag 5st! Om man såg 6st var man ett geni! Faan vad bra jag är!! Å så säger dom att blondiner är korkade!

Anonym sa...

haha, jag såg fyra, peter såg tre...vem är korkad?