onsdag 27 februari 2008

Ett brev på posten!

What!!!??? I måndags fick jag ett brev på posten som sa att jag har ett paket att hämta.
Jag har inte beställt något 7,5kilos -paket från gymgrossisten!!
Ändå har jag ett paket att hämta som väger 7,5 kg. Vad kan det vara?
Är det Tjorven som bråkar, undrar jag, eftersom vi har ett pågående Tjorvenkrig?
Han kanske har beställt måltidsersättningar till mig eller något i MITT namn och med MIN adress, tänkte jag....

Men när vi ringer till gymgrossisten och frågar, så har inte någon beställt något paket.
Jag finns inte med i deras papper och det finns inte ens någon leverans, men ändå har jag ett paket att hämta enligt pressbyrån, det ligger där och väntar.

Mystiskt! I alla fall så ska jag inte hämta det.
De kommer att skicka tillbaka det dit det kom ifrån, men det konstiga är att det ju inte kommer någonstans ifrån. Förklara det!

Läskigt är det i alla fall, jag vill ju inte ha en massa paket som jag inte ens har beställt och som dessutom inte finns men som finns...!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste hämta det! Jag är nyfiken...hämta det...bums! Är inte du nyfiken!?
Herregud, jag skulle aldrig kunna hålla mig!!

Anonym sa...

men gumman då får jag ju betala för att få ut det... det ligger ju en räkning där å väntar...

Anonym sa...

jag tror det är anna skipper som sänt det till dig i smyg, hon har nog varit inne i din blogg och sett att du bloggat om henne!