lördag 16 februari 2008

Vem är Tjorven?!!!!!!


Som alla vet och har sett, så har Roppin och jag startat ett Tjorvenkrig!
Jag började med att kalla honom för Tjorven och förväntade mig en hämnd....
Men att lille Tjoven (den äkta) skulle börja kalla mig för samma namn, förväntade jag mig dock inte.
Visste inte att han hade sånt dåligt ordförråd och så dålig fantasi, att han var tvungen att apa efter mig.
Men visst, han är ju inte så gammal heller så att han har lärt sig så många ord ännu, Lille dutte!

Men jag har bildbeviset på vem som är den äkta Tjorven (den som äter mest), för det är ju det det handlar om. Sen kan ju han sitta där med sitt photoshop och förvränga bilder.

Barn tycker ju om att leka, så låt gossen leka. Han är ju bara en liten yngling!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åå nu e lille dutte ledsen, han vill att jag ska skå akizen, d vill inte jag...

Anonym sa...

mmm nu kanske han har lärt sig en liten läxa.....:)