torsdag 7 februari 2008

Måtte Gollum ta Anna Skipper!


Det finns en dam som skrämmer mig. Hon är hård, bestämd och tar bort allt smaskigt ur folks kylskåp! Hon är livsfarlig, akta er för henne säger jag bara! Akta er för tv 3 kl: 20.00 ikväll, då kommer hon!!!! Anna Skipper är hennes namn.

Hon rensar ut godis, bröd, sylt, potatis, juice, mjöl, KETCHUP mm, mm.
Hur vågar hon bara ta ketchupen? Hon anser att man ska äta linser, bönor, vetegräs och annat jävelskap för att gå ner i vikt och rensa ur kroppen på slaggprodukter och annat skit.
Hon tvingar upp folk i ottan för att gå ut och gå, cyckla, jogga eller annat otyg, när man istället kan ligga i sängen och snooza!
Hon lägger upp all mat man ätit och druckit under en vecka på ett bord, och det stinker säger de som vet. Inte konstigt att man får kväljningar då man ser all mat på bordet och inser vad man stoppat i sig.
Meeen, vad fasen?! Det är väl självklart att det blir mycket mat på ett bord om man lägger upp allt man ätit under en vecka...
Vad trodde hon!!?
Om man istället lägger alla jävla linser och bönor och morotsjuicer som hon proppar i folk, luktar det väl ännu mer pecka?!

Nä, fy fan, hit med lite farligheter.......
Jag tänker aldrig gå ner i vikt på hennes sätt. Måtte Gollum ta Anna Skipper!

Hit med ketchupen för böfvelen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså Akiz.... Snälla söta rara syster!!! Vad är det för fel på dina hjärnceller?!! *asg*... Man kan inte bara komma på så dumma saker att blogga om som du... Vart fåååååår du allt ifrån??!!! *dubbelvikt av skrattsalvor*

Kristina sa...

Lite sent kan tyckas, men jag googlade efter världens äldste 40-åring, Anna Skipper, och klickade på en av bilderna och kom till din blogg och inlägget Måtte Gollum ta Anna Skipper.
Jag skrattar så jag gråter: "Hon är hård, bestämd och tar bort allt smaskigt ur folks kylskåp!". Klockrent!