måndag 4 februari 2008

Då har vi svängt våra lurviga igen!

Helgen har varit udda, Peter och jag har varit ute! Vi var på Harrys i lördags! Dessutom blev det inget Ikea igår, ni förstår säkert varför.

Fia och Isak är hemma från Norge, så alla i gänget träffades igen på en liten fest för att sedan gå vidare till Harrys.
Peter och jag har inte varit ute på hur länge som helst, och i går insåg vi att vi heller inte ska gå ut mer.

Vi låg i sängen i stort sett hela söndagen och ojjade oss över lördagens bravader. Vi bestämde oss för att i fortsättningen blir det bara trevliga middagar och något glas vin i glada vänners lag och sovdax i tid, som gäller. Vi är för gamla för fjortisbravader. Men vi hade jätte kul jag och Peter, alla försvann men vi två hängde hela kvällen och minglade runt, var to m uppe på dansgolvet och vi som slutat dansa för länge sedan. Usch!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

så då var på Harrrys??? vi kom för sent in till stan! kön var minst 45 min lång och det var knökat med folk där inne!!
när gick ni in?

Anonym sa...

vi gick in vid elva typ..stod kanske 10 min i kö...japp vi blev medtjatade!

Anonym sa...

Det var jättekul att ni följde med ut tycker jag, måste säga att jag blev glatt överraskad :) Sen kommer man ju alltid ifrån varandra, men visst var det kul att tokdansa till gamla schlagerlåtar?

Vadå bangade på att åka till Ikea, jag var där och trängdes med alla andra i söndags. Men så är det när man är van vid att vara ute och svira, låter som ni behöver komma igång igen. Söndagar i sängen är inget för oss under 30. Tycker vi får införa som tradition att ta med oss Akiz-kakiz & Peter ut! Haha

Anonym sa...

Haha mella, det får nog diskuteras lite mer...över en öl kanske ;)