fredag 22 februari 2008

Peters födselleda' !

I onsdags fyllde Peter 33 år, hurra för honom!
Jag slutade tidigare än han, så jag började pyssla till ett litet kalas hemma för oss två, då han bestämt att han inte ville fira förrän till helgen.

Jag satte upp en ballong och serpentiner på dörren och dukade upp med en liiiiten bit tårta (eftersom han inte är så mycket för sötsaker) med jordgubbar och nötnogatsås, och så lade jag upp alla paket i en liten hög, ställde fram juicedrinkar, tände ljus och satte på "happy birthday to you".

Han blev nog allt lite glad i alla fall för det lilla överraskningskalset när han kom hem.
Han fick en skjorta, ett stormkök till fisketurer, strumpor för en vecka, 2 uppläggningsfat som jag visste han ville ha, och så bjöd jag honom på brunch ;)

Hittade ett gammalt kort. Där skrev jag att han var bjuden på middag på restaurang.
Så på kvällen åkte vi till Stekhuset och åt toast skagen (jag) och friterade bläckfiskringar (Peter) till förrätt och oxfilé med pepparsås (Peter) och plankstek (jag) till huvudrätt.
Dessert hade vi ju redan ätit.

Sedan gick vi hem och la oss, gammla som vi är.... Hihi.







4 kommentarer:

Anonym sa...

Ehm vänta här nu... Han önskade sig ett uppläggningsfat? Samma person brukar kalla mig för gay....

Anonym sa...

....och dessutom vara bröllopsmodell. Akiz är du verkligen så hems så han har börjat gilla killar?

Anonym sa...

grattis peter! och vadå bröllopsmodell, som det står i kommntaren ovan.. det har du glömt blogga om!!! får höra nu!

Anonym sa...

hahaha, ja antagligen är jag det Robin,