torsdag 28 februari 2008

Auktion med brudarna!

Igår var alla brudarna samlade hemma hos C för att dricka lite vin, dippa chips och buda på kläder som C inte längre vill ha.
Jag budade till mig en topp för 20 kr, en kofta för 50 kr och en kjol för 30 kr.

Vi hade jättekul och det var supertrevligt att träffa alla brudarna igen. Dessutom gjorde vi en god gärning att hjälpa C att skramla in pengar till en ny vårgarderob! Haha, visst!! Hon fick väl ihop så hon har råd att gå till Kupan!

I morgon ska jag jobba tillsammans med min nya jobbarkompis, Johanna! Jag ska lära henne allt jag kan. Bästa kollegan Lena har ju i sin tur lärt MIG allt jag kan!!!
Så Johanna kommer bli ett proffs nu, med två så kompetenta lärare som Lena och jag är :)










2 kommentarer:

Anonym sa...

fan vilka snygga kläder jag har...ehh hade....fan... : )

Anonym sa...

Jag längtar så till imorn då jag ska få jobba hos proffset!!!! mm c har/hade fina fina kläder hon!