torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag!

Dagen har varit super bra.
Det började med en mysig lunch med syster-yster, och jag fick en jätte fin chokladfondue av henne. Tack snälla, söta vad glad jag blev!

Efter jobbet var jag och Johanna på Ikea för att handla en förvaringsbox till akvariegrejerna.
Därefter bar det av till "Växer Blomsterlandet" för att köpa en orkidé till mitt hjärta Peter, på alla hjärtans dag.
Vi hittade köttätande växter också, så Johanna köpte en till Roppin och jag köpte en som inflyttningsblomma till pirayorna. Fyndigt va?!
Vi hann med att slarva bort bilen 2 gånger också.
Hade en jätte trevlig dag med Johanna!!!

På kvällen åkte jag och Peter och hämtade hem våra bebispirayor och sedan bjöd älsklingen mig på Thai mat och så fick jag fina presenter av sötisen, kärleksgodis och en fin hjärtan-ram med en ful papps i.
Vi har suttit vid akvariet en bra stund och kikat på bebisarna också.

Senare på kvällen åkte vi hem till mamma och pappa med en bukett blommor, och vi fick rosor av dem.
Nu ska vi mysa och se en film i "Mattisborgen", (Peters sänghalva. Min sänghalva är "Birkborkas", och springan mellan oss heter "helvetesskapet" :)

Töntarnas töntar det är vi!


Fina boxen. Slog in den till Peter i present.


Kärleksgodis och fulisen.

Peter fick en orkidé och flourtabletter.
"Köttisen". Pirayornas inflyttningsblomma. Auuuuuf!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sån blomma har jag också haft, jag matade han med flugor!! Han är död nu! *snyft* *ler*