fredag 24 september 2010

Stans sötaste lilla cafébiträde!

Snart börjar ju jag att jobba igen, så igår var jag förbi jobbet och hjälpte till en timme bara för att få komma in i det lite innan allvaret börjar på riktigt.
Snälla Lena hade med sig en present till mig för att jag hade fyllt år och så fick Alva en present också. Ett eget förkläde som Lena har sytt! Nu kan hon komma till oss på jobbet och hjälpa till att servera ;)

Tusen tack Lena för ett jättefint förkläde! Nu måste vi ju verkligen börja baka mer här hemma också!

- Vad får det lov att vara?

-Herre gud, vad kul det ska bli att jobba!

-En chokladboll, ja visst.....

-Då ska vi se......

-Här har vi dem.....Någonting annat?
Stans sötaste lilla cafébiträde!

4 kommentarer:

Cissi sa...

Men gud så sött! Gillar hon att baka än? Jag ser fram emot att Ed ska tycka att sånt är kul...

johanna w sa...

så himla fint förkläde på en alldeles bedårande söt tös =)

Akiz sa...

hon gillar när jag bakar och hon får slicka visparna och bunkarna :=) men man får inte hålla på för länge, då är det tråkigt :)

Anonym sa...

Alva är verkligen stans sötaste cafebiträde kram Leniz