måndag 20 september 2010

Mamma-Karin firar födelsedag!

I lördags slog jag och Johanna ihop oss och firade våra födelsedagar tillsammans. Vi hade kalaset hemma hos Johanna och vi hade ett lugnt firande med familjerna.


Söta kussarna Alven och Sidding!

Melina och moster

Födelsedagstjejerna!

Lekledare-Roy!


På söndagen uppvaktades jag på morgonen av min lilla familj, Alven och Peter. Jag fick present, en ny mobil, och Peter gjorde frukost. På eftermiddagen åkte vi och röstade och sedan hade vi kalas hemma hos oss med mina föräldrar och min syster och hennes familj.

Alven och Kusin-Melina leker på Alvens rum.

Sagostund med mommo.

Oa=morfar ville också vara med.

Jag hade bakat lite gott till kaffet. Kladdkaksmuffins och tosca-päron.

Söta, knäppa Oliver ville ha sallad!!!!!!!, så det fick han.


Tack alla i familjerna för de superbra och fina presenterna!!!!

3 kommentarer:

Faster sa...

Faaaaaaaaaaaaast, gud vad lika dom är på bilderna, Sid och Alva!!! Nu har koftan kommit, så vi kanske kan ses nån dag?

Akiz sa...

jaaa,visst är de!:)japp jag träffas gärna.... när kan du? puss

faster sa...

alla dagar, utom onsdag efter 16.00