torsdag 23 september 2010

HURRA, HURRA EN BAJS

Ikväll satte jag Alva på pottan för första gången!
Kan du kissa i pottan Alva, sa jag och tog i lite för att visa henne.

Alva tittade på mig och la en korv i pottan på första försöket!
Duktiga lilla Alva har bajjat på pottan ;)
Varför inte slå på stort direkt liksom....

Fru Olin-Tajkon, nu måste jag också ha kex på toaletten i fortsättningen ;)

Vaddå, undrar ni andra....
Jo, en gång när jag skulle låna toaletten hemma hos fru Olin-Tajkon, så stod det ett paket Tom och Jerry-kex på badrumsskåpet. Jag tänkte ju såklart att nu har väl fru Tajkon virrat till det riktigt ordentligt ändå.
Men nej då. Kexen skulle vara där. Sigge fick nämnligen ett kex varje gång han var duktig och gick på pottan/ toaletten själv.
SMART!

1 kommentar:

johanna w sa...

ojoj duktiga alven så stor du ha blivit!!! hihi såkul!