onsdag 1 september 2010

Nedräkningen har börjat.

Tidningarna skriver om det, det är nedräkning till den 19 september.
Oj, tänkte jag! Ta och coola ner lite va, jag fyller bara 32 år, inga konstigheter.
Men det är inte det tidningarna skriver om, det är inte det som nedräkningen är till för.
Det är tydligen VAL på MIN dag!!!!!!!!!

Tyvärr kan jag inte rösta i år för jag måste vara hemma och ta emot alla enorma presenter som kommer till mig den 19 september-MIN FÖDELSEDAG!

Strunta i att rösta du också och kom till mig med presenter istället! ;) (Skämtar såklart!)

ÖNSKELISTA:

* Id-puder medium beige
* Presentkort på parelle
* Hugo boss women parfym
* Cool water parfym
* Christina Aguilera parfym
* Presentkort H&M
* Pengar
* Snygga trosor stl M
* Snygga nagellack
* Presentkort på Åbergs
* Svarta strumpor
* Svarta bommulsleggings
*
*


.......uppdaterar efter hand.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ha ...hur kan dom göra på detta viset ha val på din födelsedag ? MEN VI RÄKNAR I ALLAFALL NER TILL DIN DAG PUSS/VIRVA