torsdag 27 september 2007

Shrek, bisarra leksaker men älskade av mig!!!


Vi var hemma hos E och L för ett par helger sen och som vanligt händer det spännande saker hos dem! Deras son hade en leksak från Mc Donalds Happy meal.
Shrek-åsnan!!!

Jag blev så fäst vid leksaken att jag för ett kort ögonblick kände att jag ville stjäla den från deras son, men man kan ju inte stjäla från ett barn!!!!
När man tog åsnan på svansen gjorde den ifrån sig tre läten och ett var så bisarrt att min humor blev träffad!!!
Det är när den skriker:
- SHREEEEEEEEEEEK!!!!
Helt galen!!!
Det var en leksak i min smak, skrattade gott åt den.

Sedan den helgen har jag jagat den leksaken på Mc Donalds men den finns inte!!!

Igår pratade jag om leksakerna på jobbet och det visade sig att min kära kollega hade den leksaken hemma och jag kunde FÅ den av henne!!!!!
Jag blev jätte glad och i eld och lågor!!
Hon hade Shrek också, så jag kunde få den också.
- Tack gärna, kvittrade jag :)

Idag fick jag dem!!!
Jag, syster och Oliver har haft måttligt roligt åt dem ikväll!!
Jag diggar verkligen när åsnan får ett utbrott och när Shrek rapar!
Mina barn ska få dem att leka med!!
Ska ge dem dem direkt vid förlossningen!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dagens absolut sämsta Bimbo-joke !!

Bimbon:
Jag skulle vilja ha 2 knippor persilja.

Butiksbiträdet:
Nej, nej. Det kan du inte köpa här ... det här är en sex-butik.

Bimbon:
Jahaaa ... Men Dilldå ???


Kunde inte låta bli att lägga till en rolig Bimbo-historia till dig..har bloggat idag och känner mig på sjuk-humor-humör. läs gärna min blogg och kommentera om mitt skämt längst ner är roligt eller inte

Akiz sa...

hahaha, det gjorde jag iofs inte, men åsnan har hon att leka med sen en tid tillbaka :)