fredag 7 september 2007

Så var det fredag igen och veckan hade tagit slut...

Nu är det helg igen och jag är ledig som bara den!
Nu jäklar ska jag njuta av mina 2,5 lediga dagar. Tänker inte göra ett endaste dugg vettigt. Jag ska bara äta gott och dricka "snurredricka" och göra sånt som jag vill!! Vi jobbar alldeles för mycket! Man hinner liksom inte med att göra annat. Ska det vara så?

I kväll blir det nog lugnt. Honey får nog allt laga någon god mat, vi brukar ju göra det på fredagarna och förra fredagen smet han iväg den lille faen :)
En sväng förbi systemet blir det iaf, så något i stil med alkohol slinker väl ner ikväll till maten.

I morgon kommer min snygga syster och hälsar på igen. Hennes sambo Johan ska iväg på mässa, så hon vill ju inte vara ensam hemma i sitt stora, kalla hus en hel helg. Tror jag det, när man ist kan hänga hemma hos oss. Jag gillar när hon hänger här, hon är liksom så jäkla trevlig att umgås med och det måste juh bero på att hon är släkt med mig. Jag kan ju vara sådär äckligt trevlig. Haha!!

Vet inte riktigt vad som händer i morgon men det blir väl mer mat och "snurredricka" och kanske en runda på krogen. Vi får la se! Fotboll blir det iaf för hela slanten.
Det är ju dax för Sverige att spöa Danmark igen och det bara MÅSTE ju Peter se. Hulligaaa-an!
Jag och syster får väl prata smink sålänge.

Det är någon över oss som har snickeriverkstad om kvällarna. Det börjar vid 22-tiden och jag undrar lite vad man bygger när man måste banka klockan 22 varje kväll? Iaf blir jag lite smått irriterad som min gode vän och svåger Roppin brukar säja.
Iaf verkar det vara något stoooort som byggs för det dunkar ganska bra där uppe. Ska klampa med högklackat i trappan i morgon-natt för att hämnas!! Moahahaha

Har fått en liten släng av skrivkramp känner jag, vet inte riktigt vad jag ska tjata om, så jag får väl för första gången i mitt liv ta och vara lite tyst!

Inga kommentarer: