tisdag 11 september 2007

Jag behöver och är i mycket stort behov av....


Jag behöver och är i mycket stort behov av en egen dator, en bärbar! My own precious!!!
Nä, jag behöver inte, jag MÅSTE ha, jag är tvungen att ha, jag har abstinens efter, jag önskar mig, jag vill ha en egen dator!!!!!
Varför?
Jo, jag har fått hem det sista avsnittet i "sex and the city- An American Girl in Paris , Part Delux"!!! Igen!
Jag har sett det avsnittet 1000 ggr och jag tänker se det 1000 ggr till, så en egen, bärbar dator är nu ett måste!!!
Jag har avsittet på i bakgrunden som sällskap när jag lagar mat, när jag äter, ser på tv, bloggar, duschar, borstar tänderna, ja hela tiden!! Me like!!

Jag fyller ju år snart, så nu ska jag vara extra snäll mot alla mina nära och kära och önska, önska, önska ett bidrag till en egen dator!!!! *Fniss*

Inga kommentarer: