söndag 9 september 2007

Deppig

Idag är jag deppig!
Jag funderar på varför jag är sååå trött hela tiden.
Skulle ju gått ut en runda igår, men jag har ingen kraft att vara vaken längre än till kl 22. Ögonlocken trillar ihop på mig som om de var inställda på timer:
-Tjugotvå, noll noll och noll.....PIP
Å så faller ögonlocken ihop.

Men att ögonlocken ska vara stängda tidigt på morgonen, då man borde sova, det funkar ju så klart inte.
Nä, då ska ögonen stå rakt ut och man e hybervaken och man vill bara hoppa i sängen.

Jag vill vara pigg, men inte kl 07,00 på morgonen, då vill jag soooooova!!! Men icke!

Tror att det är något allvarligt fel på mig. Man ska inte vilja sova när klockan bara är 22 en lördagkväll, då man fortfarande är så purung som jag är, det är inte normalt!!
Men det är precis vad jag vill det. Klockan 22 = SOVAS!
Man behöver knappast leta efter mig om kvällarna. Mig hittar man i sängen, jag har min plats i korgen där jag håller till.

Det är så många saker som jag skulle vilja göra, men mina ögonlock hindrar mig eftersom de bara ska vara stängda hela tiden och min kropp behöver vila.
Alla aktiviteter i högre hastighet än 0,001 km/h är för mycket begärt av mig!!
Då får jag kraftig håll och nap-attacks!

Länk: http://www.youtube.com/watch?v=0_4qoKUgjoM

1 kommentar:

Anonym sa...

En kopp kaffe och en kvällspromenad med Roppin så ska du se att du blir pigg! =O