onsdag 19 september 2007

Happy birthday hurra!!!!!

(Jag ett år)





LÄNK: http://www.youtube.com/watch?v=yj6cbM-h8xg&NR=1


Idag är det ingen vanlig dag!
Nähäh, vad är det då?
Det är ju Akizens födelsedag!!! Så ladda upp med massa pressenter!!! :)
När jag var liten kunde jag inte sova natten innan min födelsedag, men nu går det plötsligt jättebra att sova.
Helt yrvaken undrar man vad det är frågan om när Peter kommer in 06,14 och stutsar i sängen med ett ;
- Hurra mammsen hurra!!! "Nu e du gammal"
Jag fick en jättefin uppvaktning iaf. Så söööööt han är! Tack älskling!!!

När jag var liten var det den stora dagen att fylla år. Mamma följde med till skolan och var med heeeela dagen, jodå, vi gjorde så i Påryd, hade mammorna med oss på våra födelsedagar!
Sen blev det kalas när vi kom hem med tårta, pressenter, varmkorv, fiskdamm och lekar.
Jag ska ha kalas idag och då ska vi ha en lek, "sätta knorr på grisen", Peter ska få vara gris!!Haha!
Mamma, pappa, farmor, syrran och Oliver kommer hit, men först måste man göra sin plikt och gå till jobbet! Tur att man slipper springa runt på stan sen och jaga tårta!!! ;)
Hmmm undra om jag ska ringa mamma och fråga om hon vill vara med mig hela dagen idag på jobbet...........

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS GUMMAN

Anonym sa...

Shit, har helt missat att du fyller år gumman! Grattis i efterskott!! Hoppas att du hade en jättebra dag iaf, det verkar det ju som! :) Ses på lördag, ska bli kul!! Kram