lördag 8 september 2007

X 2

Igår blev det mat på T&T eller "Table 20" som det heter numer. MMMM, det var supergott, åt kycklingfilé med ädelost och parmesan. Peter kände som vanligt ingen smak. Stackarn har varit sjuk allt för länge och har tappat smaken.
Efter middagen gick vi på bio och såg bourn 3. Den var bra, men jag slumrade hela tiden på slutet, fast inte pga att den var dålig, nej nej för den var bra, utan för att jag är så sablans trött jämt!
Jag är måttligt trött på att vara trött nu.

Idag har jag och Peter varit i stan, sen har vi handlat mat inför ikväll och sen blev det en runda till stan igen för att möta syster och shoppa och fika.
Varför ska jag alltid göra allt två gånger? Haha.

Vi ska kolla på fotboll två gånger idag oxå. Först fotboll Kalmar FF och sen fotboll igen, Sverige-Danmark. Syrran har oxå kollat på fotboll idag, när hennes son Oliver spelade. Mycket fotboll på så kort tid. Hua! Jag som inte ens gillar sport sitter här och bloggar om det!!
Gaaaaaaaaaaaaah!!!! Ska genast sluta med det.

Snart ska vi börja med maten. Det blir inbakad, ostfylld fläskfilé!! Det blir mumma för magen det! Tror det blir mumma för syrran oxå som snart kommer!!! :)

Inga kommentarer: